måndag 15 februari 2010

16/2-10

hejhej!
Jag var i skolan igår. Det gick bra faktiskt. Gjorde väl kanske inte sådär överdrivet mycket men det var ändå nice att komma hemifrån. Giz-Selma hjälpte mig upp på morgonen så att jag kom till skolan. Det var ganska nice att sätta sig i en mini-buss på morgonen och känna värmen skölja över en. Åh, det var skönt. Jag klarade att åka till skolan med utan att känna att jag var på väg att spy så jag tror att jag har kommit över den tröskeln med. Känns skönt att komma över alla olika trösklar. :)

Tror att jag mår bättre just nu. Mådde ganska dåligt innan men det gick över så fort jag kom hem å hade sovit lite! Haha! Sen åt jag middag med morsan å syrran. Känns ganska skönt att vara hemma efter att ha varit iväg så länge. Har ju saknat mamma å syster lite. Så sätt är det skönt att komma hemifrån för det är så mycket skönare att komma hem sen å vara med familjen.

imorgon skall jag se till att komma till skolan igen å sen skall jag hem, packa å sen blir det att dra igen. Skall hem till en helt underbar kompis som jag inte har träffat på år och dar känns det som. Hon fick barn för inte allt för länge sen heller så det skall bli spännande att se hur det går. Jag är ju inte van vid det där med barn och grejer fastän jag väldigt gärna skulle vilja ha det. Men det kommer det med i framtiden. Man skall inte skynda på sånt, då blir det bara fel. Haha!

Nej, nu skall jag ta mig några rån å sen prata med lite folk på msn. :) Sen får jag se om det blir något sovande eller inte. Det är det som är så dumt med att sova på dagarna. :P

ha det så bra
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar