torsdag 11 februari 2010

11/2-10

BAAAAAH!!!!
Just nu vill jag bara flytta hemifrån.
Bort från allt här hemma.
Mamma håller på att driva mig till vansinne och det spelar ingen roll vad jag gör för vad jag än gör så är hon alltid sur å krängd.
Hon vägrar att se att jag mår dåligt psykiskt å förstår inte att jag ibland inte kan gå till skolan.
Min sömn är min största fiende för det verkar som om jag inte kan sova om nätterna utan endast på dagarna och jag förstår inte det riktigt.
Jag har visserligen väldigt många tankar å sådär men jag försöker ändå att vända tillbaka på dygnen för att klara av det, jag vill klara av skolan.
Jag vill ha en utbildning så att jag kan få ett jobb i framtiden.
Men jag vill också må bra.
Det är inte bara psyktiskt som jag mår dåligt.
Jag mår också dåligt fysiskt och det vägrar mor med att se.
Hon vägrar att se att jag mår sådär dåligt å det spelar FAN (ursäkta ordvalet) ingen vad jag än gör.
Vill bara klara allt så att jag kan komma ut i världen.
Göra det jag vill å vara lycklig för en gång skull.
Men det verkar ta mig tusan inte bättre än att jag inte skall få må bra.
Det verkar som om jag alltid skall få må dåligt.
Förstår inte det här...

Förlåt mamma att jag är så misslyckad.
Förlåt mamma att du skall behöva ha en sån här dotter.
Förlåt mamma att jag aldrig kan göra dig stolt över mig, å förlåt mig själv att jag inte kan göra mig själv stolt.



ha det så bra.
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar