torsdag 11 mars 2010

2010-mar-12

Jag vet inte riktigt hur jag skall handskas med saker och ting.
Det är så lätt att säga att man skall göra saker och ting, det gör jag hela tiden.
Men det jag kommer ändå ingen vart.
Förstår inte varför det skall vara så himla svårt.
Förstår inte att det skall vara så himla svårt att komma upp på morgonen.
Att det egentligen inte är bara att resa sig upp, gör det man skall göra, ta bussen till skolan och sedan vara där.
Åh, jag vet inte riktigt alls längre.
Känns bara som om jag vandrar runt i en hel jävla evighet.
Jag liksom letar efter något, men jag vet inte vad jag letar efter.
Förstår inte att det skall behöva vara på detta viset.

Igår var jag iallafall hemma hos Angelica.
Det har varit helt underbart.
Man kan fan inte låta bli och skratta när man är med henne.
Även om man försöker att inte göra det, så lyckas man ändå få till en massa underbara skratt, sådär så att man får ont i magen liksom.
Det är så jävla härligt på alla sätt och vis och vara så lycklig.
Kan jag få flytta hem till dig? ;)

Idag skall jag försöka att ta mig till skolan.
Måste dit, lämna in en massa uppgifter, fråga om några uppgifter och sedan, ja, bara vara där och visa att jag lever.
Om jag nu gör det?

Ha det så bra
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar